Založ si blog

Demagógia, alebo kto je kto… Som ja stále ja?

„Kde udělali soudruzi z RTVS chybu? ? ? „

08.09.2011

Tá prekliata digitalizácia!!! Toto je podľa vedenia RTVS hlavná príčina hlbokého poklesu sledovanosti verejnoprávnej televízie. Ľudia majú teraz viac možností a tak aj častejšie prepínajú na iný program. Ale je to určite tak??? Nie. Problém je niekde úplne inde. Divák je už dlhé, predlhé roky zvyknutý na slabučké vysielanie STV a aj na to, že to s ňou ide z roka [...]

Alastair Reynolds odhalil svoj vesmír

02.09.2011

Pred nejakým časom som hodil do pléna poznámku, že už neviem čo mám čítať. A tak mi bol doporučený Alastair Reynolds a jeho tetralógia Odhalený vesmír (Revelation space). A práve som s úžasom tieto štyri romány dočítal. Reynolds sa narodil 13.marca 1966 vo Veľkej Británii. Na univerzite v Newcastle [...]

Prezlečený za revolučného hrdinu

26.08.2011

Tak tomu sa hovorí v pravý čas a na pravom mieste. Nie byť, ale prezliecť sa. Takto pre mňa vyznel rozhovor s chargé d´affaires líbyjského veľvyslanectva Khalifom Ahmedom. Tento jeho postoj bol u mňa síce očakávaný už od pondelka, teda od ich slávneho vztýčenia „povstaleckej“ vlajky (teda vlastne starej kráľovskej). Ale poďme pekne po poriadku. [...]

Jemen, USS Carney

Loď v Červenom mori zostrelila raketu, k útoku sa prihlásili húsíovia

25.04.2024 08:40

Vypálená raketa pravdepodobne mierila na loď MV Yorktown plaviacu sa pod americkou vlajkou.

súdne pojednávanie, Mikuláš Černák

Boss bossov pred súdom, aj keď o to nežiadal. Dostane sa Mikuláš Černák na slobodu? Dôkazy stále pribúdajú

25.04.2024 08:00, aktualizované: 08:19

Kedy sa dozvieme verdikt, zatiaľ nie je známe. V prípade ešte stále pribúdajú návrhy na doplnenie dokazovania a procesné strany ich môžu podať aj počas pojednávania.

vojna na Ukrajine, Charkov

Poľsko chce poslať Ukrajincov domov bojovať. Podľa ministra sú Poliaci pobúrení, keď vidia mladých z Ukrajiny vysedávať v ich kaviarňach

25.04.2024 06:24

Poľsko je pripravené pomôcť Ukrajine pri návrate mužov vo vojenskom veku, uviedol poľský minister obrany.

SR ÚV MZ Fico Dolinková rokovanie kontrola TK BAX

Kontrolóri o stave zdravotníctva: Štát na jeho riadenie rezignoval, dôsledky pre pacientov sú alarmujúce

25.04.2024 06:05

Nemáme prehľad o financiách, nemodernizujeme a najakútnejším problémom je chýbajúci lekársky a ošetrovateľský personál.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 25
Celková čítanosť: 53895x
Priemerná čítanosť článkov: 2156x

Autor blogu

Kategórie

Odkazy